Friday, December 23, 2011

pfftt.

hello bloggers .. yeah malam ni abang aku yang sulung balik dari UITM dan hari ini juga malam ini dia tidak balik berseorangan ye . aha bukannya dia bawa balik calon menantu yang berjantina perempuan yang masih mempunya mahkota juga dara . Dia membawa pulang dua ekor pepijat yang ku tidak tahu kehensemannya juga kejantanan nya . tak tahu lah mukanya macam mana .

Rasa ingin tahu juga memarketkan muka sudah ada tersemat dengan baik di hati ini . eheh gatai naa ~ tapi ye lah aku tak da lah cantik mana tapi comel sikit tu ada kot . eh jangan gelak , senyum , juga jangan rasa aku aku kecoh dan kawan kawan dialah . serious aku cakap ni comel tu ada .

Tapi yang tak best nya  susah la nak bergerak dalam rumah ni kalau ada 6 orang lelaki . woo . bukan semuanya bukan muhrim cuma ada 2 ekor pepijat je yang bukan muhrim . doesn't matter lah kan muhrim still muhrim weh .t tapi yang aku kesian nya kat ibu aku lah . hadoiiiii ~ aku kalau ada benda asing yang ada dalam rumah memang aku tak keluar bilik .

so apa apa pun .. pfftt ..

No comments:

Post a Comment