Wednesday, December 7, 2011

Sebab kanapa aku tak suka keluar rumah [ padahal ]

1) sebab aku rasa berdosa kalau keluar rumah lepas tu tak pakai tudung , heh
mungkin sebab aku ni baik tahap universe kot, sebab tulah aku takut . aku cakap betul ni , aku keluar rumah sebab nak sidai baju dengan nak buang sampah sebab mak aku suruh sebab nanti dapur bau busuk , tak nak jadi pengotor [ ", ] jadi daripada kau keluar rumah tu sebab kawan kau panggil nak lepak pon kau dah dapat dosa .campur dengan malas nak bangun solat subuh , terlupa solat zuhur sebab update blog , terlupa solat asar sebab tengok cerita nobita and doraemon the adventure of blah blah blah , dan kau terlupa solat maghrib sebab kau rasa lapar dan kau tak lupa solat isyak sebab kau takut mati dalam tidur . fuck off ! tapi tulah aku , memang tak layak jadi isteri kau .. heh 

2) sebab mak aku cakap kat luar tu banyak orang jahat
lagi lagi keluar cerita nurin apa tah nama sebab mati kena lipat dalam beg blah blah blah , lagi la mak aku tak kasi keluar rumah . kalau kau keluar jugak memeng kene ceramah 24 jam lah  . aku pun tak tahu yang aku tak keluar rumah sebab terpedaye dengan helah mak aku ke apa . kau rasa ?

3) sebab dengan adanya internet yang tiba-tiba laju pulak line dia dan abang aku tak kacau aku 
kau tahu jelah kan nak dapat line laju macam kene tunggu bulan jatuh ke riba . bapaknya lah lambat nak mampos [ padahal ] lepas tu tiba tiba internet kau laju lah pulak . tak kan lah kau nak keluar rumah nak tengok persatuan mak cik mak cik mengumpat kot .

4) sebab kau tak nak korbankan masa tidur kau , jap ade kene mngena ke ?
mesti kau ingat aku tengah cerita keluar rumah masa malam kan ? macam bohsia bohjan ape tah . kan ? tak . maksud aku , kalau kau keluar rumah petang ahh kan buat aktiviti lepaking dengan kawan kau padahal homework banyak giler . nanti malam malam kau kene tangguhkan buat tahayik mata sebab nak siap kan homework yang banyak giler tu . kau sanggup ? aku tak sanggup . ceh ~ yok yok 0o je aku ni . padahal tiap tiap hari pon macam tu -___-

                        "   hah .. 0tak dah kecut sebab nak tulis bende alah ni  "




2 comments:

  1. dey sakinah. kau post kali ni mcm nak buat buku da.. ko buat header kat photoscape ek?

    ReplyDelete
  2. haha .. header ? potoscape ? tak lah mana ade

    ReplyDelete